Małgorzata Steciak

Onet Film, FilmWeb

MS
61
Średnia ocena krytyka
jest mniejsza o 1 od średniej wszystkich krytyków

Ten krytyk napisał 18 recenzji

Rozkład ocen wystawionych przez krytyka:

Pozytywne
4
Neutralne
3
Negatywne
1

Recenzje

80
Historia małżeńska

W serii retrospekcji ulepionych z przebłysków ich przeszłości Baumbach zdaje się nam pokazywać wzorcowy związek – zbudowany na zaufaniu i poczuciu bezpieczeństwa, pełen ciepła, wsparcia i uważności na drugą osobę.


80
Om det oändliga

Kino, wpisane w wolne, skupione na trwaniu tempo narracji, głęboko rezonuje z widzem i wzrusza bijącą z ekranu, autentyczną miłością do człowieka.


70
Mafia nie jest już taka, jak dawniej

"The Mafia Is No Longer..." broni się jako utrzymany w konwencji czarnej komedii dokument o społeczeństwie, w którym prawda i kłamstwo przestają mieć znaczenie. Kiedy zaciera się podział na dobro i zło, artystów i hochsztaplerów, a nawet zwolennik...


70
Zęby mleczne

Murphy pokazuje, jak wygląda codzienność rodziny, do której wkradł się intruz. Przeciekający przez palce czas sprawia, że wszystkie zasady zostają wzięte w nawias, dotychczasowe metody wychowawcze przestają mieć znaczenie w starciu z nieuniknionym.


60
Martin Eden

"Martin Eden" oddaje hołd wszystkim outsiderom i indywidualistom, którzy kroczą własną drogą, często na przekór systemowi i bez żadnego wsparcia ze strony otoczenia.


50
The Perfect Candidate

Choć emocjonalnie "Perfect Candidate" ma wszystko na swoim miejscu, toporny reżyserski styl i zbyt dosłowna wykładnia autorskich intencji spycha go w rejony nachalnej szkolnej czytanki.


50
Ema

"Ema" nie daje się łatwo zaklasyfikować ani wpisać w konkretną konwencję, co może być jednocześnie jej największym atutem i przekleństwem.


30
Malowany ptak

Masowe opuszczanie sali kinowej przez dziennikarzy podczas pierwszego pokazu prasowego w Wenecji z pewnością zrobi filmowi darmową reklamę, ale nie zastąpi dobrego kina, przekraczającego granice w imię równie odważnej, co oryginalnej strategii reż...


?
Szatan kazał tańczyć

Ten film wydaje się ponadto zbyt mocno obliczony na łatwą sensację. Już sam tytuł zapowiada kontrowersję, jednak wszystkie te obrazoburcze w zamyśle gesty i symbole, z jakich utkany jest obraz Rosłaniec, mają w sobie coś tandetnego.


?
Najlepszy

Za dużo tu uproszczeń i zbyt dosłownych metafor, by dać się porwać historii polskiego mistrza triathlonu.


Proszę czekać…